Im-pact Marketing Pitstop

Speciaal voor ZZP- en MKB-ondernemers biedt im-pact een grondige Marketing Check-up waarin de pijnpunten en kansen van jouw marketing worden blootgelegd, zodat je ze kunt aanpakken.

In het kort:

  • Binnen no-time weten waar jij kansen laat liggen
  • Inzicht in de pijnpunten in jouw marketinguitingen
  • Een heldere scan met duidelijke en goed toepasbare uitleg
  • 2,5 uur advies en coaching
  • De teksten van jouw belangrijkste 2 pagina’s herschreven door onze contentspecialisten.

Haal je niet het gewenste resultaat uit je marketing?

Ben je online actief en zet je meerdere (online/offline) marketingkanalen in om klanten te bereiken, maar haal je daar niet de gewenste resultaten uit? Laat jouw website en marketingkanalen dan checken door de marketingspecialisten van im-pact.

Een marketingscan geeft inzichten en antwoorden op vragen als:

  • Welke marketingkansen je laat liggen
  • De redenen waarom bezoekers momenteel NIET tot actie overgaan
  • Wat je moet doen om bezoekers WEL tot actie over te laten gaan
  • De ideale (content-)strategie die je kunt volgen om succesvol te zijn met marketing
  • Hoe je deze verbeterpunten kunt implementeren in je website en marketinguitingen

Voor wie?

Onze marketingaanpak is geschikt voor ZZP- en MKB-ondernemers die actief op zoek zijn naar klanten en al beschikken over een website. Onze aanpak is helder, to-the-point en direct toepasbaar. Onze Marketing Pitstop werkt dus alleen als je niet opzoek bent naar theoretische modellen en van aanpakken houdt.

Wat krijg je?

  • Vooraf ontvang je een intake-vragenlijst
  • Telefonische bespreking van de vragenlijst
  • Uitgebreide check door ons marketingteam, op: onderscheidende meerwaarde, positionering, branding, communicatie.
  • De bevindingen worden gepresenteerd tijdens een 2,5 uur durende sessie bij ons op kantoor in Vianen.
  • Tijdens die sessie ontvang je ons bevindingen en een uitleg + checklist die je kunt gebruiken om de juiste stappen te zetten.
  • De twee belangrijkste pagina’s van je website (of twee andere uitingen) worden herschreven door onze content-specialisten.

Wat kost het?

Om zo relevant mogelijk te zijn hebben we twee varianten van de Marketing Pitstop ontwikkeld: een voor ZZP’ers en een voor MKB’ers.

Prijzen Marketing Pitstop:

ZZP-onderneming 565 euro
MKB-onderneming 835 euro

Je bent ZZP’er is je alleen werkt in je onderneming, MKB’er ben je als je onderneming een team heeft (> 1 eigenaar, medewerkers, freelancers)

“De mate waarin je slaagt om je doelgroep te bereiken bepaalt voor een groot gedeelte de slagingskans van je onderneming”

Tegelijkertijd is precies dit iets wat veel ondernemers en bedrijven lastig vinden. Dat vind ik jammer, en dat moet anders: ik wil effectieve marketing toegankelijk maken voor zoveel mogelijk ondernemers.

Dus daarom: Aangenaam kennismaken!

Mijn naam is Jeroen Wind en ik ben oprichter en eigenaar van im-pact. Met im-pact helpen we ZZP- en MKB-ondernemers hun bedrijf op de kaart te zetten. Om dat te bereiken hebben we onze ervaring gebruikt om een aanpak te ontwikkelen die helderheid en richting geeft bij de groei van jouw bedrijf.

De belangrijkste focus in onze aanpak ligt op het ontwikkelen van meer toegevoegde waarde en een duidelijker onderscheidend vermogen. De input hieruit gebruiken we om een on- en offline aanwezigheid te creëren die de concurrentie het nakijken geeft.

 

We komen graag met je in contact!

Volg im-pact op Instagram