“Prestaties die u zelf niet voor mogelijk houdt…”
Vanuit die basis werkt HillFive voor haar klanten
Een website voor een nieuw op te richten adviesbureau, dat was het startpunt van HillFive. De aanvankelijke vraag was: Hoe gaan we een zakelijke visie en benadering overbrengen op onze doelgroep? Met dit doel voor ogen heeft IM-PACT een concept uitgewerkt.
“People don’t care how much you know until they know how much you care”
De uitdaging in dergelijke zakelijke benaderingswijze is dat ze enorm technisch is, terwijl de communicatie met echte mensen plaatsvindt. Dit concept had dus een ander vertrekpunt nodig: de overtuiging waarmee HillFive zijn activiteiten gestart is.
We hebben dit als volgt geformuleerd:
“Prestaties die u zelf niet voor mogelijk houdt…”
Bij HillFive weten we zeker dat het kan.
Die zin is de basis van alle verdere webcommunicatie.
Voor HillFive hebben we de volgende onderdelen gerealiseerd: Logo, Huisstijl, Webdesign, Webdevelopment.
Categorie:
Jeroen Wind
Jeroen, oprichter van im-pact, is marketingexpert en helpt ondernemers hun business op de kaart zetten: “Wat maakt het ene bedrijf succesvoller dan het andere?”, die vraag houdt hem iedere dag bezig. Bedrijven als CoolBlue, Apple of Tesla pakken zaken namelijk structureel anders aan. Daarvan kunnen MKB- en ZZP-ondernemers een hoop leren.