Klanten over im-pact

im-pact denkt mee en heeft mij actief aan het werk gezet om de meerwaarde en positionering om te zetten naar een strategie die bij mij past. In het hele proces houden ze je scherp en geven ze input. Ze zorgen ervoor dat je ook daadwerkelijk stappen gaat zetten.

Ilona Schuyzeman Vatched.com

Jeroen’s meerwaarde zat hem in het meedenken, het aanbrengen van structuur en gelaagdheid van mijn dienstverlening en het zichtbaar maken en goed presenteerbaar maken van de essentie daarvan. Daarvoor was het nodig dat hij zich verdiepte in mij als persoon – iets waar hij ook ruim de tijd en aandacht aan heeft gegeven.

Matthijs Laurs Partner in Change
Over het e-Book

Hoe maak je de slagingskans van je onderneming zo groot mogelijk?

De cijfers liegen er niet om: 70% van alle ondernemingen stopt binnen 3 jaar na oprichting, maar 10% van de bedrijven haalt de 10 jaar en en 68% van de ondernemers geeft aan moeite te hebben met marketing en verkoop.

In de 15 jaar dat ik nu ondernemer ben heb ik ontdekt dat ondernemers-succes voor een deel bestaat uit geluk. Over het resterende deel heb je gelukkig best veel invloed. Je moet alleen wel weten wat je moet aanpakken. In dit e-Book neem ik je mee langs de belangrijkste stappen die ervoor zorgen dat je de slagingskans van je onderneming zo groot mogelijk maakt.

Over de schrijver

Jeroen Wind

Mijn naam is Jeroen Wind. Ik ben gefascineerd in ondernemerschap en in wat het ene bedrijf nou succesvoller maakt dan het andere. Tijdens mijn studie Technische Bedrijfskunde ben ik zelf gestart als ondernemer. Inmiddels 15 jaar later kan ik zeggen dat een aantal van de bedrijven die ik heb gehad succesvol zijn geworden maar een aantal ook gigantisch niet. Inmiddels help ik ondernemers bij het succesvol in de markt zetten van hún onderneming.De basis van mijn aanpak is dat ik ondernemers help een onderneming neer te zetten waarin de basis klopt én de daadwerkelijk knelpunten aanpakken.

Want wat mij opvalt is dat de algemene conclusie van niet werkende marketing doorgaans is: “ik bereik te weinig mensen met mijn onderneming”. En hoewel dat natuurlijk een oorzaak kán zijn is het meestal niet het belangrijkste knelpunt.

Vanuit mijn kennis en ervaring help ik dus ook graag om de knelpunten in de groei van jóúw onderneming aan te pakken. Een eerste flinke stap kan je daar al mee maken door te stappen te volgen uit mijn e-Book ‘GROEI’.